Mättande smoothies?

Crossline

Trådstartare
Skulle ni vilja tipsa mig om recept på mättande smoothies?
Jag är inte alltid jättebra på att äta, men flytande brukar gå bra även på morgonen. Krav är att den ska vara nyttig, mättande och absolut inte innehålla banan...

Skulle ni vilja tipsa mig om recept på mättande smoothies?
Jag är inte alltid jättebra på att äta, men flytande brukar gå bra även på morgonen. Krav är att den ska vara nyttig, mättande och absolut inte innehålla banan...

Min favorit: Avokado, äpple, mynta, lite lime/citron och äpplejuice. Så fräsch och god! Du kan ha i lite yoghurt eller kvarg för mer fett/protein så att den mättar bättre.

Min standardfrukost är 3 msk grekisk yoghurt (helfet, 9%), 0,5 dl bär, 2 msk havregryn, 1 msk chiafrön och 1 dl mjölk som jag mixar ihop till en smoothie. Har jag tränat eller känner mig extra hungrig lägger jag även till 0,5 dl vassleprotein. Jag tycker att den är mättande och fräsch! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
547
Senast: Fetaost
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept... 2
Svar
22
· Visningar
2 332
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 085
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025