Mått på bur till golden?

Sv: Mått på bur till golden?

Vi har labbar och det är väl jämförbart mått antar jag, möjligtvis är labbarna något mindre men burarna är väl tilltagna i storlek:)
Längd:78cm Bredd:48 Höjd:62.

Den vuxna labbehanen står sitter och ligger bra i buren, absolut inte trångt men inte för stort heller. Valpen har burarna som lekrum (av egen vilja såklart):D
/LL

Jag har just matt min rottis 'rese bur', den bur hon ska ha nar hon flyger. Den ar 100cm hog, 76cm lang, och 66cm bred.
Den bur hon har har hemma ar mycket storre, inte for att hon anvander den ofta numera, men ibland gar hon in och lagger sig dar... och det ar den bur hon anvander hos min son nar bada hundarna maste vara 'crated' under natten och som hon ofta valjer att ligga i dar. Den har matten 84cm hog, 76cm bred, och 122cm lang.

Min jaktgolden har en som alltid står öppen där han ofta sover om dagarna, den har måtten L:90 B:55 H:65

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 401
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
998
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka