Sv: Mätning..Växt så mycket?!
1. Sluta tjaffsa då?
2. Varför tjaffsar du vidare?
3. Varför är du kvar i tråden?
4. om du tittar på ditt inlägg, i den ljusgröna rutan precis ovanför så står det till höger:
"Svar på
Sv: Mätning..Växt så mycket?! av
BeastieBabe #
83"
Detta betyder att jag redan vet att du pratar med mig och bara skriver ditt svar till mig..
Titta även under min avatar (bild) där står det:
"Inlägg:
15.964"
det är antalet inlägg jag gjort i forumet totalt.. så ja, jag har varit ganska aktiv, jag vet mer aktiv när jag hade mer tid att surfa, men nu jobbar jag och har ett liv, så jag prioriterar inte buke längre..
Ta och bli lite ödmjuk nu, tacka för information du får och dela med dig av det du kan..
dessa uttalanden är tecken på dålig attityd:
A.
"Det gör det, haha! Men ni tror ju antagligen att ni vet mer än mätmännen... mätmännen tyckte det var väldigt konstigt att han växt så mycket! Och då ÄR det ju så De är ju lixom experter på sin sak..right?" Varför antar du att buke är fyllt av 12åriga småflickor med rosa ryktpåsar? bli medlem på stallet.se istället om du vill prata med sådana, här finns det fler vuxna som diskuterar seriöst..
B.
"De andra här på buke kan gärna kunna 100000000 gånger mer än mig, jag bryr mig inte om det för fem öre, utan jag bryr mig om mig själv" Hur kan du tro att nån ska respektera dig efter att du skrivit det där?
C.
"Du med mylittlepony bilden" Detta skrev du enbart provokativt, respektlöst att fjanta till dig för att försöka reta mig
jag har haft med såna som dig att göra förr och du kommer ingenvart..
svara gärna
_jullan_