Material hästtransport

Jag har haft båda delarna och föredrar aluminium. Glasfiber blir så matt och tråkigt i ytskiktet. Och åtminstone i mitt fall så är aluminiumsläpet stadigare.

Aluminium, helst då ett Ume med boogie. Dom är isolerade och framför allt stadiga!
Om du har möjlighet att provåka själv i olika släp så märker du ganska fort vad du vill åka i, jag tycker glasfibersläpen är ostadiga (det rister hit och dit) och dom är bullriga. Intrycket är läskigt.

Liknande trådar

Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: lillan222
·
Utrustning Jag är på jakt efter ny (begagnad) hästtransport och många man hittar är helmörka om de är i glasfiber eller med mörkt tak om de är i...
Svar
4
· Visningar
469
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare...
2
Svar
28
· Visningar
1 030
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka