Matchnings tips!

Z

zoowie

Ska inhandla nya tävlingskläder och schabrak m.m.
Och jag skulle behöva hjälp med vart man kan hitta alla grejorna på intrernet, hemsidor o.s.v
Jag har en mörkbrun häst och har tänkt på brun utrustning (Kavaj, schabrak, luva m.m.)

Det jag vill ha är :

Snygg brun kavaj
Snyggt schabrak till hoppning med matchande luva
Tävlingsskjorta som matchar kavajen

Sen har jag redan hittat allt jag vill ha i olika ridsport butiker.
Ska inhandla ett mörkbrunt sammets schabrak med typ små "glitter stenar" där broderingen är i varje hörna (Finns på Svensk Ridsport i Kungsbacka) + ett OS-pannband med swarovgski (stavning !?) heltäckande stenar :d

Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta olika hemsidor för kavajer, har inte hittat någon som jag tycker om än.

Sv: Matchnings tips!

Min kompis har en skitsnygg brun kavaj ifrån Pikeur. Den är inte helbrun, utan mörkbrun med kritstreckränder i lite ljusare färg, skitsnygg! Ska se om jag hittar bild på den. Till det skulle du nästan haft en cremefärgad tävlingsskjorta eller liknande.

Min kompis har en skitsnygg brun kavaj ifrån Pikeur. Den är inte helbrun, utan mörkbrun med kritstreckränder i lite ljusare färg, skitsnygg! Ska se om jag hittar bild på den. Till det skulle du nästan haft en cremefärgad tävlingsskjorta eller liknande.
¨
Åh, det var just en sån jag ville ha! Hoppas på bild :D

Hittade tyvärr ingen bild:/ Men vet att hon köpte den på Göteborg Horse Show, så den kanske finns i Falsterbo!

1171972316_13.jpg

Den ser ut som den till vänster, fast brun! Den är lika brun som den till höger, men den är ju inte kritstreckrandig.

Liknande trådar

P
  • Låst
Utrustning Ja, vad kom ni hem med från Scandinavium? Själv va jag där igår o hittade tyvärr inte alls mkt av det jag va ute efter :smirk: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka