Matchning!

Breccia_

Trådstartare
Har inga egentliga tävlingskläder lite och funderar på att helt drastiskt byta färg på hela ekipaget! :)
Hästen i fråga är en fux som synes på min bild och jag har kommit fram till att han passar jättebra i grått :d

Därav tänkte jag mig följande;
Grå kavaj
Grå hjälm (ev. en JW :o här kommer dressyrnörden :angel: )
Vitt schabrak med grått kantband, silverpasspoal o brodyr i grått eller silver, svårt o bestämma mig ;)

Sadel och träns blir antingen grått eller svart, tycker personligen att brunt är snyggast men kanske inte till grått? :crazy:
Är i sadelbytartagen och då kanske man kan styra det lite tänkte jag :p
Schabraket hade jag tänkt mig ett enkelt från Mias RS, antingen med rund skärning eller kantig, också svårt val ;) Brodyren; ska man ha grå eller silver?

Tycker det är en praktisk tävlingsfärg för då spelar det ingen roll vad jag har för täcken, ridtäcken m.m. :)
Så, hur låter det? :)

Ops vad mycket smileys det blev, ni får ursäkta, blir så exhalterad av att tänka på att byta ut all utrustning haha

Sv: Matchning!

Näe!!!! Inte grått!! Det är ju så tråkigt! Fuxar ska ha creme och beige och brunt!!!!

Grå är helt fel färgskala för en fux, fuxar ska ha varma färgar inte kalla. Snälla, inte grått.... :cry:

Grå brodyr syns nog bäst, skulle jag tro. Men silver är ju oxå snyggt.
Tillhör oxå den lilla skaran som tycker om brun sadel m.m och på en fux är ju det superfint=)

Men han är såå snygg i grått! Han syns så mkt i sig själv tycker jag och grått är det inte så många som har häromkring. Jag gillar grått :p

Jag tänkte bara brodera mina initialer på schabraket, blir så långt annars, gör inget om det inte syns så jättemkt men silver har ju en tendens att lixom... försvinna.

Det är bara så läckert!! :d
Har själv en brun häst, som är jättefin i just de färgerna:bump:

Både silver och guld har ju en tendens att försvinna..
Har oxå bara mina initialer broderade, och det är faktiskt väldigt snyggt..

Men grejjen är den att ALLA har sand/beige/creme på hästarna, alla ser likadana ut. Det blir lite tråkigt. Wille syns ju väldigt mycket i sig själv, han har utstrålning och den extrema bläsen gör det inte bättre ;)
Men det var inte riktigt den grå nyansen jag hade tänkt mig heller, något mörkare tänkte jag!

Kör på grått !!! Min nya älsklingsfärg:D
Så himla snyggt, dessutom tycker jag att det ser rent och stilsnyggt ut :angel:
Grått passar dessutom till ALLT. Skitsnyggt:bow: :bow: :bow:

Ja, det var det jag tänkte. Då kan jag ha mitt gröna ridtäcke också, vilket ser lite hemskt ut till blått om jag får säga det själv :angel:
Man kan byta färg på övrigt beroende på vad man vill ha just då. Verkar så... praktiskt!

Jag tycker alla har vitt jag...
Alltså, han ser säkert lika häftig ut samma vad du klär på honom, men jag tycker verkligen inte om grått.... :p

Gräms över Arrows gråa stalltäcke (men det var det varmaste jag hittade med hals och fanns endast i grått så kunne inte hjälpas...) haha

Häromkring är creme och brunt dominerande, helt klart :p
Tror jag kommer köra på grått, mest för enkelhetens skull.

Har inte RG något schabrak med grått/silver btw?

Det ska gå att beställa dom i vilken färg man vill har jag för mig. Stod så på nån utländsk sida.

Ha INTE kantigt schabrak! Det är HEMSKT!
Men kör på grått, det kan bli snyggt. Äskar gråa hjälmar (har en) :love:

personligen gillar jag inte grått.
dock har jag själv en hel del gråa grejor till hästarna.
men det är ju roligt om ngn har en annan färg än vad alla andra har.
grönt passar ju fuxar, det är ju inte så många som har tex gröna kavajer etc!? fast å andra sidan är inte grönt min favoritfärg heller.
men klart du ska ta grått om du tycker det är snyggt!

Visst passar grönt på fuxar, och till den gröna kavajen kan du ju ha grönt träns också! :)

Bridle%20Logic%20Racing%20Green2small.jpg

Haha, gör som jag, i år ska jag inte nörd-matcha. Det blir:

Svart läder å svarta Veredus fram å svarta Eskadron bak :p
Vita Eskadronboots runt om
Ljusblå mössa på pålle, vitt Equilineschabrak med blå&gul kantband
Svarta stövlar, kavaj & hjälm
Vita ridbyxor
Sen kan jag ju alltid ha mina Equilne lindor i alla regnbågensfärger, de är omöjliga att matcha med nått haha ;)

grått e jättesnyggt på fux tycker jag =) grått JW sammetstäcke! :love:
snyggast med svart utrustning till!

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att göra slag i saken och beställa ett Mias RS schabrak i "mina" färger. Äpplegrönt har alltid varit tävlingsfärgen på...
2
Svar
20
· Visningar
2 654
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar