• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 019
Sv: Matcha?

Det första jag tänker är: INTE RÖTT!
Grönt i alla dess nyanser tror jag blir fint

Okej :)! Jag har funderat på om man kanske beställde så att man fick ett schabrak (+ huva, och från något märke som jag inte vet än :crazy:), mossgrönt på själva "schabraket" typ :p, beigeaktigt på passpoalen och mer mörkgrönt "runt om"? Skulle det passa? Rätta mej om jag har fel, behöver alla smakråd jag kan få :smirk:

Okej :)! Jag har funderat på om man kanske beställde så att man fick ett schabrak (+ huva, och från något märke som jag inte vet än :crazy:), mossgrönt på själva "schabraket" typ :p, beigeaktigt på passpoalen och mer mörkgrönt "runt om"? Skulle det passa? Rätta mej om jag har fel, behöver alla smakråd jag kan få :smirk:

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!! det skulle nog bli superfint!

jag skulle statsa på två eller tre färger som går bra ihop. Blir mkt enklare att matcha snyggt om man inte har tio olika färger.

Skulle han se hemsk ut i ett schabrak och luva som var kombinerat brunt/beige och typ mörkbrunt? Har ju bruna grejer till honom juförsig.. Eller skulle grönt klä honom bättre? Nu får nån svara :bump: :bump: :bump: :banana:!!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 218
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI