Lokkur
Trådstartare
Hej! Ni som har hundar som är matallergiker, vad använder ni för mat till era hundar? Eller har ni fått reda på vad de är de är allergiska mot, hur går man till väga för att göra de? Enligt min veterinär så går de inte att ta reda på de (Om man såklart inte testar hemma) Men de enda jag vet är att när han äter så kallad "vanliga" hund mat eller kattmat får han reaktion.
Nu äter han royal canins "Anallergenic" Han är inte helt kli fri, tycker han kliar sig lite mer än andra hundar. Sen är han ett mat vrak och går som en dammsugare både inne och ute så får säkert i sig lite smått och gott.
Tydligen innehåller detta väldigt mycket spannmål så de skulle va roligt och se vad ni använder till era hundar.
Nyss pröva jag färskfoder "Vom hundemat" men det gick inte alls.
Nu äter han royal canins "Anallergenic" Han är inte helt kli fri, tycker han kliar sig lite mer än andra hundar. Sen är han ett mat vrak och går som en dammsugare både inne och ute så får säkert i sig lite smått och gott.
Tydligen innehåller detta väldigt mycket spannmål så de skulle va roligt och se vad ni använder till era hundar.
Nyss pröva jag färskfoder "Vom hundemat" men det gick inte alls.