Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte ens börjat mata ännu men kommer som vanligt att köra med riktig talg, frön och nötter. Köpte en nedsatt påse solrosfrön tidigare då påsen var skadad. Fick den 30% billigare.Fåglarna har redan ätit upp en stor burk talgbollar (tror det var ett 50-pack) och fyra kilo skalade solrosfrön. Fortsätter de äta på det här viset kommer jag bli ruinerad
Inte jag heller tyvärrJag kommer inte mata fåglarna i vinter. Jag har helt enkelt inte råd.
Är inte det pellets? Fast det kanske går ändåNågon som vet, kan jag fodra med hönsfoder?
Nä, är ett granulat. Funkar nog inte när det är fuktigt ute utan får vänta tills det fryser på och blir nån minusgrad.Är inte det pellets? Fast det kanske går ändå
Jag har samma fundering som du och tänker att fodermässigt borde det vara bra även till småfåglarna.
Om du testar så meddela hur mottagandet blev
Vackra färger i bildenInte jag som matar fåglarna utan de äter från rönnarna i stan, de fina sidensvansarna som låter som tusen silverklockor:
Visa bifogad fil 131846