Mäta ridsträcka..

Mirraya

Trådstartare
Vet att det tidigare har lagts ut länk till lantmäteriets sida, under Distans-tråden, där man kunde mäta sin ridsträcka osv med hjälp an en karta hos dem.. Hittar inte dit på deras sida och hittar inte de gamla insändarna nu när "Distans" inte verkar finnas längre :( Trist - nu måste man leta igenom alla andra inlägg innan man hittar något om distans, irriterande.. :mad:

Någon som har länken kvar så jag kan spara den på något bra ställe?

Sv: Mäta ridsträcka..

Vet att det tidigare har lagts ut länk till lantmäteriets sida, under Distans-tråden, där man kunde mäta sin ridsträcka osv med hjälp an en karta hos dem.. Hittar inte dit på deras sida och hittar inte de gamla insändarna nu när "Distans" inte verkar finnas längre :( Trist - nu måste man leta igenom alla andra inlägg innan man hittar något om distans, irriterande.. :mad:

Någon som har länken kvar så jag kan spara den på något bra ställe?

Jag brukar bara googla "kartsök" så dyker det upp som första alternativ. Är inte så mycket att komma ihåg.

Hälsning Maja

Sv: Mäta ridsträcka..

Ja, precis!! Tack!!

Jag hittade Distans efter ett tag *phu* trist om den försvann!

Morr.. klart att vårt nya ställe inte går att hitta...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 948
Senast: Nahar
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?
  • Broddtramp