Mat i bilen?

silverblom

Trådstartare
Vill gärna ha nåt ätbart i bilen men vad? Bara något lätt som man kan äta typ om man blir bort lite längre än man tänkt. Har tidigare haft kexchoklad men de smälter ju i värmen...

Vad finns det som håller i bilen? Gärna så det ett tag.
 
Till dottern som har en tendens att bli lite hangry har jag alltid med mig ölkorv och små babybell ostar. Behöver inte förvaras kallt så har alltid i handväskan. :up:
 
Proteinbars - bell någonting - höll förvånansvärt bra nu värmen i helgen då jag verkligen behövde nödmat. Dyrt men dom ersatte ju en lunch då och då så egentligen var det väl billigt.
 
Belvita har små kex som är förpackade 3 eller fyra i varje påse. De är ganska matiga så man står sig rätt bra på dom faktiskt tycker jag. Oöppnad påse håller rätt länge, öppnar man en påse bör man dock äta upp alla fyra för sen blir de lite sega
 

Liknande trådar

Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: Windy
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
832
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 138
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp