Master allroundsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare carran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 510
C

carran

Jag har en allroundsadel från Master saddlery som jag ska sälja. En jätteskön sadel att rida i och jag skulle aldrig sålt den om den bara hade pasat min häst....... Hur som helst, det jag undrar är hur mycket den är värd? Jag vet inte riktigt vad jag ska sätta för pris. Är det någon som känner till dessa sadlar och som kan ge en hint om rimligt pris så vore jag tacksam!

Sv: Master allroundsadel

En sådan var jag på jakt efter då jag köpa sadel åt min valack men de var svåra att få tag i. Har hört att kvaliten av dom är varierande.
Men de jag sett har legat runt 1000-2000kr. Har dock ingen aning om vad de ÄR värda då jag heller inte vet vad de kostade som nya. Var det H**ks som sålde dom?

Grymt sköna att rida i iaf! Fick låna av en i stallet till jag hittade sadel! :bow: :love:

Vet inte heller vad de kostade nya men 2000:- låter väl rätt rimligt att kunna ta i alla fall. De är verkligen supersköna att rida i!

Ja det är dom absolut!
Sätt du 2000:- för den tilll att börja med, men var beredd att sänka lite då säkert många är lite skeptiska pga av den varierande kvaliteten!

Lycka till!

Nypriset på dom var 2500:- hos hööks. Hade oxå en, superskön att rida i....

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Tuggbensfavoriter