Lillkissen har sitt första riktiga löp, tror jag i alla fall. Antagligen löpte hon för några veckor sedan, men hade då väldigt svaga löptecken. Den här gången så skriker hon som kniven skulle sitta i henne, är rastlös, äter och sover dåligt, vill smita ut osv, tydliga löptecken alltså. Men hon ställer inte upp sig för "allt" som mina andra honkatter gjort, "rumpan i vädret" menar jag. Är hon inte tillräckligt långt gången i löpet, kommer det om någon dag (hon har löpt i tre dagar tydligt nu)? "Ställer" inte alla honkatter? Mina andra honkatter har varit helvilda vid det här laget, strykt sig mot allt och nästan fallit i koma av lycka om man gnider dom lite hårdhänt över ryggen. Den här blir frustrerad och börjar bitas om man klappar henne mer än en liten stund, hon ser närmast förvirrad ut.
Väntar ivrigt på att det här ska gå över, så vi kan åka till farbror doktorn och åtgärda problemet permanent
Under tiden får man väl sova med bomull i öronen, för nätterna är vidriga 
Väntar ivrigt på att det här ska gå över, så vi kan åka till farbror doktorn och åtgärda problemet permanent