Måste hitta CAVALLO KAVAJEN!

S

SHoV

Såg en så fruktansvärt fin Cavallo Kavaj på en ryttarina när jag var o tävlade i helgen. Sa d givetvis till henne, men hon kunde inte svara på så mkt om själva modellen... hon trodde den var äldre... :confused:

Heltklart hoppskuren modell... men den var av kortad fram, nästan som ett "frack-liv"...

NÅGON känner igen modellen... eller bara någon som vet NÅGOT om hur man lyckas spåra en Cavallo Kavaj?!

Sv: Måste hitta CAVALLO KAVAJEN!

Är det denna kanske?
ganimedes.jpg

Den heter Cavallo Ganimedes Competition Jacket.
Kostar 190 pund.

Men hur lär det se ut då skjortan sticker fram? Inte så snyggt :p har någon en bild på en sån där på?

Är det denna kanske?
ganimedes.jpg

Den heter Cavallo Ganimedes Competition Jacket.
Kostar 190 pund.

Dottern har oxå en sådan men använder den bara på dressyrtävlingar. Köpte den för 3-4 år sedan.

åh :D den är verkligen helt fantastiskt snygg!

d va ju d jag tänkte... alltså att d är en kavaj som funkar till både dressyr o hoppning... synd o ha två dyra kavajer, voer så fint o ha en som går att alla grenar i... (slippa byta kavaj emellan dressyr o hopprov oxå, fälttävlansryttare som man är)

ngn som vet vart (o OM) den går o köpa då...?

tack alla :)

Den är INTE snygg i fälttävlansdressyren OM du har den stora nummerlappen.

:laugh:

nej d har du lite rätt i... fast ändå, jag tror d blir kalas! många tävlingar som jag ridit utan nummerlapp ;)'

men en sak att tänka på är ju att d e läge att ha ridbyxor me riktigt hög midja (då undviker man ju att skjortan syns...)

jag e iaf såld.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
25 966
Senast: Capel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 329
Senast: QueenLilith
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 785
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur