måste få berätta

satanic

Trådstartare
har tömkört nya pållen idag o det gick kanon=)
var ute på en skritt-tur o han var snäll blev lite pigg på vägen hem men ingen tendens till att vela sticka...

har försökt att tömköra i tömkörningsgjord innan o det har varit helt hopplöst han har bara blivit stressad, vet inte om det kan vara pga travet...

har nu tömkört i lokselen....

skulle ha tagit bilder men det glömde vi bort då det gick så bra....

Sv: måste få berätta

Vilken fin en, vad är det för nån? Berätta mer!!

Sv: måste få berätta

han är ett 12 årigt kallblod som gått på banan när han var yngre men det gick inge bra...
som har innan mig haft en tjej som ridit han o haft han på ett lantbruksgymnasium men han blev lite för star för henne o jag köpte han...

vi åller mest på att rida men hoppas att han i framtiden även kan bli en fin körhäst..

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Har en varmblodsvalack på 12 år som jag köpte i somras. Då hade han varit avställd från travet ca ett halvår. Håller nu på att omskola...
2
Svar
26
· Visningar
3 744
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 913
Senast: mackan
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka