Måste få berätta en rolig sak

H

himmelriket

Satt vid min dator och skrev ett brev och den står då i mitt sovrum, sen hör jag hur det prasslar och knaprar på en kartong som ligger under sängen och ja trodde att de kom utifrån men sen tänkte ja inte
mer på det utan fortsätter att skriva, sen hör ja tass ljud och ja tänkte jaha är mina marsvin på rymmen tänkte jag och går och tittar men alla ligger och sover, så ja går och sätter mig igen och hör samma ljud igen och ja rusar upp och tänder taklampan för att kolla läget, och vet ni va som kliver fram under min säng och bara fräser åt mig ??? Jo en Igelkott, ja bor ju på markplan, snacka om att ja blev förvånad!!! :rofl: :D Här får ni se bilder på den, den har även hittat min lilla väska som sovplats!!! :rofl:

i273337427_71860.jpg

i273337428_1869.jpg

Sv: Måste få berätta en rolig sak

Kunde inte heller se bilderna, men kollade hemsidan!
Och gud :love: va söt den va!

Sv: Måste få berätta en rolig sak

Den väskan som finns på bild, den har han sovit i hela dagen, men nu gick han precis ut o skulle väll leta mat :idea:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 323
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 399
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag, mitt i natten, gick brandlarmet på hotellet. Efter att ha stuckit ut huvudet genom dörren fick vi höra att det var lugnt, falskt...
Svar
8
· Visningar
2 224
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama