måste dela med mig...

tindra

Trådstartare
för det är så bedårande sött...

kissarna har fått en låda till.

nu ikväll går pokjen på ena och kissar och gräver och gräver.. sen går han över till andra, skiter, gräver som en tok. sen går han tillbaks till låda #1 och gräver ytterligare.

igår satt båda små på varsin låda och sket.. tossan, som börjat gräva utanför lådan, gräve inte över sitt ordentligt. så lill pojken knatade över dit när han var klar och grävde över hennes.. :rofl:

de är bara för bedårande söta :love:

på söndag kommer det intresserade och tittar på dem...kanske får de flytta snart :cry: sorgligt, men det har jag ju vetat från början :)

nu var det färdigbablat från mig, var bara tvungen och eftersom det handlar om kissar fick det hamna här :D

Sv: måste dela med mig...

:D Det minsta och det mesta i vardagen är gulligt med kissar.
Jobbigt att dem åker men det är ju det enda negativa med att vara akuthem. :(

jo, som jag sagt sen jag fick dem.. hade jag kunnat hade jag behållt dem :)

men dessa som är intresserade låter super.. tror det blir jättebra om de tar dem ( de vill inte skilja på småttingarna som är bästa polare och det betyder mycket för mig, även om jag inte har mycket att säga till om).

håll tummarna nu.. imorn kommer de :)

har fixat en mapp med kort + en liten film.. som visar missarna som de är med mig. för ja, de kommer inte vilja komma fram med 4 främlingar här inne, så är det bara.. det betyder inte att de inte skulle kunna leva och må bra med dem.. de måste bara få vänja sig lite :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en 11-årig hona. När jag skaffade henne så tog jag hem ytterligare en kattunge från samma katthem och dessa två var...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: nyttnick
·
Relationer Tar det hela från början... Har träffat en kille som verkligen är hur gullig som helst, har precis påbörjat en ny utbildning och denna...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 640
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar