Måste bara visa!

nevin

Trådstartare
24271967.jpg
Min nya manduca, KonaCoffee! den är så vacker, och jag blir så glad av den!

24271940.jpg

Sv: Måste bara visa!

Den har ju jag önskat i present! Vet att den nu finns i lager i "min" butik, måste bara vänta på de som "ska" ge den i present ska återvända från sin utlandssemester. Visste inte att det var ljusgröna detaljer på den!

Den är verkligen supersnygg!

Börjar känna att jag nog också behöver en manduca. Vill ha nåt som går snabbare att ta på än trikåsjalen, och som inte gör ont i axlar och rygg efter fem minuter som babybjörnen :mad: .

Tack för komentarerna, jag är som ni ser helnöjd!

Nu ska jag sälja av lite sjalar som inte används, sedan blir det en Limited Edition Lemon Grass med! Min Petrol är såld, för jag tröttnade på färgen!

Sorry Freja_bus och Ishtar, jag har bara en trikå, och den är bokad för lilleman som kommer i december;)

Nu saknas en trikåsjsal till, en >Lemon Grass Manduca, och kanske en sjal av nåt slag till (eventuellt en Tricot-slen). kanske en Didymos Martin kan få flytta hem emd, måste räkna lite först!

Nejdå, jag är inte sjalgalen alls
*skakar ihärdigt på huvudet*

Du är likadan med dina sjalar som jag är med höga stövlar :D

Köpte fyra (:o) par sista jag handlade. Och då hade sambon redan innan räknat de som stod i källaren, åtta stycken :crazy:. Men jag hade inga svarta utan lurv på, inga bruna höstaktiga. Och så ville jag ha ett par med riktigt låg klack :love: Älskar mina stövlar och blir så glad av dom. Synd bara att det är så dyrt. Eller tur kanske, vi skulle inte få plats om jag köpte i den takten jag vill ha. Men jag vill ha stövlar som passar olika kläder/underlag/göromål. Kan tänka mig att det är likadant med dina sjalar.

Mina föräldrar förstår mig inte alls, jag kan ju ändå bara använda ett par stövlar åt gången. Sambon han tycker ingenting, i alla fall inte så jag får veta :o

Å, en trikåsjal till mig kanske? Eller en ringsjal? ;)

//Julia

Apropå trikåsjal, en säljare är på väg att göra en väldigt bra affär.
En auktion på tradera går ut om 10 minuter, nyrpris på minimundus trikåsjal 4,6 meter är 360 kr (kanske finns billigare men den kostar detta på tillverkarens egen hemsida) och just nu är högsta budet 335 kr. Även om det står att den är använd en gång är den ändå begagnad! Jösses, nån kan inte ha kollat upp vad den kostar som ny, det finns ju betydligt dyrare trikåsjalar så det gäller att kolla upp detta innan man budar....

Ja, lite galen är man kanske, sitter just nu med 13 bärdon hemma, och har ett barn... Sambon suckar och undrar hur sjutton man kan behöva så många? Nu ska jag sälja en del, och förhoppningsvis ska det stoppa vid mina nuvarande önskemål, men det tror jag inte ens själv på. Det blir nog fler skulle jag tro, fast sambon kommer nog sucka ännu högre då!

Skor är en grej med, jag har ett helt rum med skor i källaren, där ska jag göra iordning åt alla mina sjalar för de får inte plats på hatthyllan längre. (eller rättare, inget annat får plats där längre :D)

Fast det är lätt att bara dras med i klickandet, speciellt om man verkligen vill ha något.

Jag kan ibland hitta saker, både till mig och barnen, som jag letat efter i affärer. Häromkring är utbudet rätt dåligt, så ibland har jag bjudit rätt högt för saker som kanske hamnat knappt under nypris.

Måste ju visa vad jag fick i present när jag fyllde av en kompis med!

Min vackra Hoppediz!
23973211.jpg

Kan du bära honom där på bulan eller var det bara för att visa? Blir det inte obekvämt? Skitsnygg färg på sjalen, i love turkos!

Obekvämt blir det ja, det där är bara för att prova sjalen och visa den. Han åker på ryggen annars, både jag och bebismagen blir alldeles tillplattade om han ska sitta därupp nån längre stund :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: MML
·
Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18