Måste bara visa

Meibla

Trådstartare
Min lilla kattbebis. :love: :D

kissen_orig_SE.jpg

imag0004_orig_SE.jpg

imag0002_orig_SE.jpg

Sen satt jag och funderade på en sak. Hon är så liten! Mkt mkt mindre än hennes syskon. Hon äter normalt och är pigg och glad.
Kan det vara nåt fel på henne eller är hon helt enkelt bara liten till växten? :confused:

Sv: Måste bara visa

Gud vad söt den ser precis likadan ut som min katt och att den är liten är nog inget att bry sig om. Min är 1½ år och hon ser inte ut att vara mer än 8 mån hon blir inte större men däremot min andra som är 8 mån han ser utt som en jätte :banana:

Små kan dom ju vara. Kan tänkas att hon skjuter fart när hon blir lite äldre. En uppfödarkollega till mig fick en prematur kull där alla bebisar vid 5 v var hälften så stora som kullen innan som var 1 v äldre. Men vid 10 v ålder var dom lika stora och det syntes inte alls att dom var prematura.

Vilka fina bilder! Tycker alltid det är lika kul att se hundar och katter (eller andra djur för den delen) ihop så. Gillar när alla är kompisar! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
459
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
679
Senast: Asko
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 346
Senast: Marvin
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka