Måste bara visa... *bilder*

Poppinella

Trådstartare
Kolla in dessa bilder på Felix jag hittade! Han ser ju helt galen ut...

4966227.jpg

4966226.jpg

4966228.jpg

Sv: Måste bara visa... *bilder*

Haha, vad söt han är! Om de bara visste vad roliga de ser ut när de tvättar sig ibland! :rofl:

skitsöt katt! :love:

sådär gjorde en katt jag hade förut, det slutade med att hon fastnade med underkäken i halsbandet! :crazy: ujuj vad hon skrek! vi fick klippa av halsbandet för att få loss henne! tuuuur att vi var hemma när det hände!

Det har vi också varit med om, inte på katten på bilderna dock, men en av de andra. Inte roligt alls....

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
27
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka