Måste bara få visa, varning...

Shark

Trådstartare
....för en riktigt söt kattunge :love:
Längtar ihjäl mig tills lilla damen kommer hem!
Min andra katt kommer nog bli glad, han är köpt från ett katthem där han bott i ett år ca. Och där bodde han ju med flera andra katter så han känner sig nog lite ensam nu!

Dålig bild tyvärr, men hon är både röd och vit i ansiktet, hon har som en vit eyliner :D

 
Sv: Måste bara få visa, varning...

Jag har inte bestämt ngt namn än!
Någon här kanske har bra förslag?
Jag gillat svenska namn :D

Min andra katt heter Alfons, tidigare egna katter har hetat, Bosse, Svante, Ida, Torsten och Klaes-Kent (mest kallas baby :D)

Sen har vi en hög andra namn då mina föräldrar har varit kattuppfödare men det är inte många vanliga svenska namn dom fått, Anja är nog det enda tror jag.

Förslag? :D
 
Sv: Måste bara få visa, varning...

Underbar kattunge.
Svea är mitt förslag till namn.

/B
 
Sv: Måste bara få visa, varning...

Hon ska så klart ha ett gulligt namn som Stina!
Eller kanske Maja, fast Stina är sötare tycker jag :)
 
Sv: Måste bara få visa, varning...

Åååhh vad söt! Lite namnförslag: Gulli, Signe, Asta, Sigrid, Tilda, Elsa :)
 
Sv: Måste bara få visa, varning...

Då så gott folk, nu har en liten Maja flyttat hem till mig och Alfons är överförtjust. Han blev mkt mer framåt direkt (varit lite försiktig när jag rört på mig). Inte så konstigt kanske om man varit omhändertaget pga djurförbud och bott i en bur på katthem i ett år.
Han kom förövrigt nyligen på att man kunde rejsa! Ngt han inte kunnat göra på länge.

Alfons svansade efter lilla Maja vart hon än gick i början, och sedan var det lek, lek och lek. Nu sover båda gott hehe.

Får de hur länge man tycker det lilla knytet är gulligt, monster brukar dom kallas efter ngn vecka hehe.
 
Sv: Måste bara få visa, varning...

Fint namn du valde ;) Maja är supergulligt!

Vad kul att det blev så roligt för Alfons också. Lycka till med båda.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 477
Senast: Rugge
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 106
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp