Måste bara få skriva av mig lite...

Sv: Måste bara få skriva av mig lite...

Wallöfs hade varit perfekt, ligger lite sådära mittemellan om det finns fler som vill komma :)

pallas_athena skrev:
ja tyckte det kändes bäst,när ja rider vill jag vara helt fokuserad på bara ridningen o vara lugn,så mitt hjärta slår lugnt (dom räknar ju hjärtslagen vilket e läskigt,eller ja dom vet hur fort det slår o vet sen om man e stressad,rädd,arg m.m)

Du kanske inte skulle tänka så mycket på hjärtslagen, så kanske det är lättare att slappna av?

Pippi skrev:
Ja, det vet jag. Har även varit där. Jag kanske kommer och hälsar på?

Självklart får du komma och hällsa på...men...vem är du??? (när du vet var jag har mina hästar...) :confused: :crazy:

Sammet skrev:
Och varför inte en gemensam träff på Wallöfs?

En akademisk träff där vi har lite skoj och utbyter tankar!? Alla AR intresserade är ju välkommna!

Med eller utan häst? ;)

nej men ja va stressad den dagen annars brukar ja tänka på hjärtslagen,ja kan höja o sänka dom själv så det är ingen fara :D

idak skrev:
Med eller utan häst? ;)

Upp till var och en!
Vi kan hjälpa dig och lasta Luke om det är ok med Ewa och du har bil+transport! =) Och kan hämta oss!... :)

åh, tänk vad kul det vore om antti skulle orka släpa sig dit å visa upp "sitt fantastiska sätt" som är så mkt bättre än allt annat.

Sammet; vad roligt för dig! :D Önskar jag kunde få lite av ditt flyt för allt går åt h-vete just nu. :(

Sammet skrev:
Upp till var och en!
Vi kan hjälpa dig och lasta Luke om det är ok med Ewa och du har bil+transport! =) Och kan hämta oss!... :)

Hehe, nä jag låter nog bli att dra med honom ändå. Fick så ont i min hand och svimmade på kuppen sist jag var med och lastade honom. Han står så bra där han är, Ewa får nog ta tag i lastträningen först. :smirk: Men jag kommer gärna utan pålle!

Sammet skrev:
Självklart får du komma och hällsa på...men...vem är du??? (när du vet var jag har mina hästar...) :confused: :crazy:

Jag är ju Pippi!

Jag vet var du har dina hästar eftersom du just sa det själv!

Har hästarna på Wallöfs gård i Björsbyn om du vet var det är.

Du kommer att känna igen mig, jag har rött hår och flätor som står rakt ut.

Jag har varit på Wallöfs gård tidigare, men jag har inte träffat dig.
Däremot har jag träffat en tjej som har en häst i ett grannstall där, en PRE! Svart. Det kanske du vet vem det är? Sen har jag haft som ridlärare en gång i tiden, en av delägarna i den lilla ridskolan som också ligger i ett grannstall där. Så du behöver inte vara orolig!
Jag skall presentera mig när jag kommer.

*s* Jasså! Jag trodde du menade att du visste att jag hade mina hästar där sen tidigare! :D Blev bara lite förvånad och nyfiken!... :crazy:

Är det nån som har bra filmer om NH och AR så kanske vi kan fixa en filmkväll i Luleå nån kväll! (dvd eller VHS).
Eller varför inte en återkommande träff typ 1 ggr. i veckan. Där vi träffas utan häst och ser film och lite då och då kan vi sticka in nån träff då vi rider! :idea:
Wallöfs har ju tillgång till både ridhus och ridbana!

Sammet skrev:
Är det nån som har bra filmer om NH och AR så kanske vi kan fixa en filmkväll i Luleå nån kväll! (dvd eller VHS).
Eller varför inte en återkommande träff typ 1 ggr. i veckan. Där vi träffas utan häst och ser film och lite då och då kan vi sticka in nån träff då vi rider! :idea:
Wallöfs har ju tillgång till både ridhus och ridbana!

Jag har ju de tre Bent-filmerna... :d fast de är ju på danska :crazy: Men man förstår en del ändå, och det finns mycket fint att titta på ;)

Hehe, ta det lugnt! Jag lever, och jag kommer hem, det ar inte sa lang tid kvar nu ;)

OOOOH...hon lever :bump:

Hoppas allt är bra med dig, du vet att vi väntar på dig :p

Kram

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 776
Senast: Jamtland
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 281
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama