Massage m.m.

M

Mr_right

Skulle vara intressant att jämföra priser för massage m.m.

Vad betalar ni för er massör, och hur länge/noggrann är behandlingen...?

Det samma för ET..?

Brukar ni använda någon annan behandling..?

Har hört att det kan skilja väldigt mycket både på pris och kvalitet...

Sv: Massage m.m.

För massage betalar jag 400kr/gång det brukar vara en dryg timme.
För ET som behandlar med laser,acepunktur,magnettäcke,stretching mm betalar jag 250/h. Hon brukar vara där i minst två timmar.
Tycker igentligen att det är ganska billigt med tanke på jobbet dom gör. Det ser verkligen slitit ut!
ET kollar min häst efter varje tävling och massage får han minst en gång i månaden + det som jag på rekomendation från ET masserar varje dag.
/M

Jag betalar 500:- för min Osteopat/Massör.

Om man slår ut alla omkostnader, resa osv så blir det inte särskillt bra timpenning ändå. Fast att man tycker att 500:- är mycket för en själv :crazy:

För massage betalar jag 750kr gången
För "Fys" behandling 600kr för stor och liten 400kr
För behandling av ostiopat brukar det ligga runt 1000kr och uppåt sist betalade jag 3000kr.

Oj vad dyrt..min massör tar 320 hon är helt kalas :bow:

ET tar runt 550-650 här vad jag vet!

....

OJ vad billig ET... hon åker möjligen inte till Västerås om hon får några kunder här??=)

"min" massör jag haft ute några gånger tog 350 :- för en behandling på ca en timme. helt ärligt blev jag inte nöjd och tyckte det mest kändes onödigt. hon sa inget om hästen som jag inte redan visste, och jag kände ingen skillnad heller.
Visserligen tyckte hästen det var skönt, men jag kan klia henne själv gratis. ;)

Min massör tar ca 400:- mindre om det är fler häst, ET tar 350:- inkl laser och hela grejen.

Har betalat 400 för dom gångerna min häst har fått massage.
Behandlingarna har varierat lite i längd & så. Några gånger har hon fått massage + ultraljud i vissa muskler där hon hade "djupa" spänningar, & ibland bara lite "känna igenom massage", allt för samma pris.

300 kr/gång för massör och det är för så länge det behövs. Oavsett om det är 45 min eller 1,5 tim (mkt ovanligt).
Jag är mkt.nöjd och har fått väldigt mycket hjälp och bra resultat.

600 kr/gång för ET.

/Malin

Senast ändrad:

Är detta inkl moms??
Denna fråga är till alla.

Senast ändrad av en moderator:

Min ET tar 500kr/behandlingstillfälle + milersättning om jag inte åker till henne med hästen. (Inkl moms)

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
365
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 416
Senast: Lobelia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 263
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 977
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar