Jag tyckte att dagens ledtrådar pekade väldigt starkt i den riktningen!Jag tror att Godisautomaten är Adam Pålsson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att dagens ledtrådar pekade väldigt starkt i den riktningen!Jag tror att Godisautomaten är Adam Pålsson.
Jag blir alltmer säker på monstret...
Kikki Danielsson
Ja men inget annat alls ju.Jag tyckte att dagens ledtrådar pekade väldigt starkt i den riktningen!
Nä det är sant! Det är lite störigt.Ja men inget annat alls ju.
Har hon universitetsutbildning?
Hon har ju druckit en hel del.Alltså, om Monstret är Kicki Danielsson så har hon definitivt blivit av med rösten...
Hon har ju druckit en hel del.
Definitivt!Sjöbjörnen är Anders bagge![]()
Jag meeedSa ju att monstret var Kikki.
Hon sänkte ju sången ett par oktaver för att inte avslöja sig direkt. Det är väl kanske svårare att sjunga bra om man inte tar de toner man är van vid.Alltså, om Monstret är Kicki Danielsson så har hon definitivt blivit av med rösten...
Hon sänkte ju sången ett par oktaver för att inte avslöja sig direkt. Det är väl kanske svårare att sjunga bra om man inte tar de toner man är van vid.
Själv trodde jag ju Persbrandt ett tag...Jag var helt övertygad om att det var en totalt omusikalisk man i början... t.ex. En idrottare eller liknande.
Nä, det är ett villospår. De har pratat i podden om hur lik Johanna låter Anja.Draken! Det skulle kunna vara Anja Pärsson