Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀej dÄ blir det inte kul att kolla juRoade mig med o besöka ett annat kÀnt forum..dÀr fanns hela listan.![]()
Roade mig med o besöka ett annat kÀnt forum..dÀr fanns hela listan.![]()
TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.
Hann se den hĂ€r kommentaren och Ă€ven rösten lĂ„ter som hon, sĂ„ det tror jag pĂ„...TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.
Jag gick bara pÄ de detaljerna jag skrev, men kÀnner inte alls igen rösten sÄ dÀr har jag ingen aning!Jag kÀnde mig tvungen att kolla programmet först innan jag lÀste trÄden...
Hann se den hÀr kommentaren och Àven rösten lÄter som hon, sÄ det tror jag pÄ...
Det hĂ€r Ă€r nog spot on! Snubbarna i bakgrunden sĂ„g ut att kasta/stöta och hoppa lite i bakgrunden vid ett tillfĂ€lle och ledtrĂ„den âkasta mig ut i luften och sprĂ€nga grĂ€nserâ stĂ€mmer ju rĂ€tt bra med att hoppa högt/lĂ„ngt och slĂ„ rekord.TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.
TĂ€nkte att sprĂ€nga grĂ€nser ocksĂ„ kan anspela pĂ„ att hon bytt gren att fokusera pĂ„.Det hĂ€r Ă€r nog spot on! Snubbarna i bakgrunden sĂ„g ut att kasta/stöta och hoppa lite i bakgrunden vid ett tillfĂ€lle och ledtrĂ„den âkasta mig ut i luften och sprĂ€nga grĂ€nserâ stĂ€mmer ju rĂ€tt bra med att hoppa högt/lĂ„ngt och slĂ„ rekord.![]()