Mask hos hund (lite äckliga bilder)

Tora

Trådstartare
Nu i natt så la en av mina hundar en bajshög. När jag skulle ta upp den så såg jag det här i högen. Kan det vara mask?
(Lägger den som spoiler, hoppas det funkar) Det verkade inte fungera. Det kanske inte går att lägga in en bild som spoiler? Provade med bara text och det gick bra.

84C7A123-3AE0-4415-A99C-8D60AD7FA78D.webp

Jag tycker mer det ser ut som något hunden ätit och inte kunnat smälta. Mask brukar antingen se ut som vita typ nudlar, eller små riskorn :yuck:

Framförallt den översta bilden, när man tittar nära, ser inte ut som mask utan typ ett osmält material. Men jag är amatör så jag vet inte.

Ropar på @Malibu_Stacy

Nu i natt så la en av mina hundar en bajshög. När jag skulle ta upp den så såg jag det här i högen. Kan det vara mask?
(Lägger den som spoiler, hoppas det funkar) Det verkade inte fungera. Det kanske inte går att lägga in en bild som spoiler? Provade med bara text och det gick bra.
Ser mer ut som tarmslemhinna än mask. Spolmaskar är vita spaghetti och bandmask som mindre riskorn typ.
Hade inte brytt mig så länge hunden inte fortsätter bajsa slemmigt.

Ser mer ut som tarmslemhinna än mask. Spolmaskar är vita spaghetti och bandmask som mindre riskorn typ.
Hade inte brytt mig så länge hunden inte fortsätter bajsa slemmigt.
Aha! Det skulle det kunna vara. Tyckte inte att det såg ut som de maskar jag har sett förut.
Varför blir det så?

Liknande trådar

Hundhälsa Har en 3 årig mellanstor hund (11kg) som jag måste byta foder på. Äter idag Alpha Spirit men är för dyrt och för hög fetthalt, måste gå...
Svar
6
· Visningar
416
Senast: Migo
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 032
Senast: snöflingor
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 107
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 912
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar