Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här finns en sammanställning med olika mashprodukter, har inte kollat om någon är melassfri!Som sagt finns det någon mash utan melass?
"bokashi kli"
Vi har en allergisk häst med kanske headshaking syndrom. Hennes huvudskakningar kan bero på allergin så nu börjar vi med ögondroppar. Vi har Kerstin Bergvall inkopplad så vi får råd från henne. Men om det inte hjälper ska vi ta bort så mycket socker vi kan ur fodret för att se om det hjälper, för vid headshaking ska man försöka ta bort så mycket socker man kan.Nyfiken, vill du ha melassfri pga fånghäst eller bara för den ska vara nyttigare?
Vi har en allergisk häst med kanske headshaking syndrom. Hennes huvudskakningar kan bero på allergin så nu börjar vi med ögondroppar. Vi har Kerstin Bergvall inkopplad så vi får råd från henne. Men om det inte hjälper ska vi ta bort så mycket socker vi kan ur fodret för att se om det hjälper, för vid headshaking ska man försöka ta bort så mycket socker man kan.
Den har jag faktiskt tittat på och det lutar åt den om jag inte blandar själv. Men kan vara skönt att slippa.Åh, det såg jag inte. Och jag som ändå är glutenintolerant och brukar lusläsa innehållsförteckningar inte bara en utan fem gånger. Korngroddar kan ju inte ens jag äta! Kanske är det så låga halter att det får kallas spannmålsfritt? Annars förstår jag inte varför de marknadsför det som spannmålsfritt (och glutenfritt). Mystiskt! Fritt från melass är det i alla fall, som TS efterfrågade. Men ska tilläggas att det innehåller 5% socker även om det är melassfritt.