Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken är er bästa mascara? Som inte smetar av sig efter halva arbetsdagen o delvis ligger under ögat? En icke-djurtestad önskas.Även övriga tips, om det finns, hur man får mascaran att sitta kvar bättre....
Vilken är er bästa mascara? Som inte smetar av sig efter halva arbetsdagen o delvis ligger under ögat? En icke-djurtestad önskas.Även övriga tips, om det finns, hur man får mascaran att sitta kvar bättre....
Var finns den att köpa?Snapscara!!!! Bästa ever!!! Från maybelline. Har använt Dior förut men denna slår dior! Kostar typ 139kr så sjukt billig. Sitter kvar även om jag tränar ett stenhårt svettigt pass (brukar försöka vara osminkad vid träning men ibland blir det inte så). Men ändå superlätt att få bort. Och smular INTE! Tycker alla andra gör det men inte denna. Du kan tacka mig sen![]()
Lyko, kicks, cocopandaVar finns den att köpa?
Tack!Lyko, kicks, cocopanda![]()
Alla mascaror rinner på mig, men jag lärde mig här på buke att de rinner mindre om man har lite puder under ögonen. Jag tycker det hjälper![]()
Iduns gull ska vara vegansk. Jag är nöjd.Vilken är er bästa mascara? Som inte smetar av sig efter halva arbetsdagen o delvis ligger under ögat? En icke-djurtestad önskas.Även övriga tips, om det finns, hur man får mascaran att sitta kvar bättre....
Nu har du sålt in denna så bra så jag genast la en beställning. Hittade den för snuskigt billigt pris så det var värt att testaSnapscara!!!! Bästa ever!!! Från maybelline. Har använt Dior förut men denna slår dior! Kostar typ 139kr så sjukt billig. Sitter kvar även om jag tränar ett stenhårt svettigt pass (brukar försöka vara osminkad vid träning men ibland blir det inte så). Men ändå superlätt att få bort. Och smular INTE! Tycker alla andra gör det men inte denna. Du kan tacka mig sen![]()
Haha men vad kulNu har du sålt in denna så bra så jag genast la en beställning. Hittade den för snuskigt billigt pris så det var värt att testa![]()
Även jag har beställt den nuHaha men vad kulnu hoppas jag att du gillar den lika mkt som jag
![]()