Mina damer är också fussy gällande sällskap av artfränder, så det är nog hugget som stucket
Aldrig provat artfrände. Bara manligt sällskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina damer är också fussy gällande sällskap av artfränder, så det är nog hugget som stucket
@aprilmaj & @MidnightSoul : Ingen katt kan väl tacka nej till en liten Désirée? Hon är ju så himla söt så man kan inte vara sur på henne
Kul att du också gillar Birgitta. Jag gillar hennes uttryck. Älskar ragdolls som har den där lite "bitter-sweet"-looken. Får se om det blir hon som stannar trots allt. Désirée är ju också fin på sitt sätt. Arrrggghh, svårt!@Marty Alla dina kattungar är väldigt fina, men Birgitta har en fantastisk utstrålning! Väldigt vacker redan nu
Kul att du verkar ha hittat några bra hem också!
Kul att du också gillar Birgitta. Jag gillar hennes uttryck. Älskar ragdolls som har den där lite "bitter-sweet"-looken. Får se om det blir hon som stannar trots allt. Désirée är ju också fin på sitt sätt. Arrrggghh, svårt!
Jag personligen tycker att Birgitta är ett bra val, det är väl rätt svårt att få ragdolls med den där perfekta bläsen? Hon skulle säkert lyckas bra på utställningarKul att du också gillar Birgitta. Jag gillar hennes uttryck. Älskar ragdolls som har den där lite "bitter-sweet"-looken. Får se om det blir hon som stannar trots allt. Désirée är ju också fin på sitt sätt. Arrrggghh, svårt!
Det brukar inte vara jättesvårt att få till just bläsen. Sen kanske inte alla får lika perfekt V som Calle . Den svåraste färgen att få till är nog snarare mitted känns det som. Lätt att det blir för mycket eller för lite vitt. Nu är ju inte Désirée en helt perfekt mitted heller, då hon har lite mycket färg på bakbenen, men det kan man ha överseende med. Bara vissa domare som är väldigt hårda på sånt. Lumi har också lite mycket färg på bakbenen, men det är inget jag brytt mig om.Jag personligen tycker att Birgitta är ett bra val, det är väl rätt svårt att få ragdolls med den där perfekta bläsen? Hon skulle säkert lyckas bra på utställningar
Det blir kanske inte jättemycket gjort, och man kommer knappt hemifrån heller. En morgon förra veckan hade jag råkat få med mig Désirée ut i trappuppgången på vägen till jobbet. 5 ungar som attackerar dörren försvårar saken lite. Husse som börjar jobba senare än mig hörde henne skrika utanför dörren bara någon minut efter jag gått, så hon behövde inte vara utelåst så länge.Hur får du något gjort när du har dom där hemma?! Dom ser så himla mysiga och gosvänliga ut!
Kan du inte lämna ut Calle på foder?
Och så glömde jag att svara på frågan med. Tyvärr har jag ingen anledning att ha kvar Calle i avel själv. Jag har ju egentligen bara Lumi och sen i framtiden Birgitta som avelskatter, och de är ju liksom släkt. I nuläget ser jag ingen öppning för att köpa in en ny hona inom närmsta framtiden tyvärr.Hur får du något gjort när du har dom där hemma?! Dom ser så himla mysiga och gosvänliga ut!
Kan du inte lämna ut Calle på foder?
Vad tråkigt Han såg så himla fin ut!Och så glömde jag att svara på frågan med. Tyvärr har jag ingen anledning att ha kvar Calle i avel själv. Jag har ju egentligen bara Lumi och sen i framtiden Birgitta som avelskatter, och de är ju liksom släkt. I nuläget ser jag ingen öppning för att köpa in en ny hona inom närmsta framtiden tyvärr.