Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är faktiskt otroligt svårt! På morgonen när jag ska iväg till jobbet försöker jag undvika att kolla på dem. Annars kommer jag ju aldrig iväg! Men snart flyttar de ur kattungehagen så då kommer jag nog inte undan. Så fort man visar sig kommer ju hela högen springandes
Hur får du ens något gjort om dagarna?
Jag har inte riktigt den möjligheten att kunna behålla båda... Sambon skulle inte bli glad. Det är med nöd och näppe han har gått med på att behålla en av dem.Behålla båda?
Jag har inte riktigt den möjligheten att kunna behålla båda... Sambon skulle inte bli glad. Det är med nöd och näppe han har gått med på att behålla en av dem.
Otroligt att man kan se såna skillnader, allt jag ser är den fluffiga pälsen men det är söta fluffbollar@Asko När man kollar på typen så kollar man lite generellt på dem. Hur kroppsformen är och hur "ragdolltypiska" de är. När jag säger att Désirée har en sämre typ innebär det att hon inte är lika bred över huvudet och lika bastant i kroppen som flera av de andra. Men sen kan det ju finnas andra saker som väger upp också. Exempelvis en bra profil med en stark haka. De kan ju också utvecklas och få betydligt bättre typ med tiden, så hur de ser ut nu behöver ju inte betyga att de blir fula/snygga som vuxna .
Så länge Calle Kung fortsätter att utvecklas väl så kommer han att gå vidare i avel hos den uppfödare som äger pappan till kullen. Men än är det lite tidigt att säga, och han velar fortfarande lite. Calle har varit lite liten men senaste veckan hade han gått upp MASSOR så nu är han helt plötsligt bland de tyngsta i kullen. Jag hoppas på att han fortsätter att utvecklas så att han kanske kan få smått i framtiden.
@Jenka : Kul att du gillar mina små uppdateringar .
Jag är inte att dugg avundsjuk på att du måste göra det här beslutet Vad svårt!Lilla Désirée, 6 veckor gammal. Det är ju svårt att inte tycka om henne. Jag bara älskar bruna mitted . Den bruna hakan ger så gulligt intryck.
Birgitta, 6 veckor. Det lutar åt att jag behåller henne, men jag har svårt att bestämma mig mellan Birgitta och Désirée trots allt. Ska fråga lite fler erfarna uppfödare om hjälp har jag tänkt.
Näe. Désirée vill alldeles säkert bo med två huskatter här hos migJag kan råka få hem Désirée till mig av misstag
Näe. Désirée vill alldeles säkert bo med två huskatter här hos mig
Mina damer är också fussy gällande sällskap av artfränder, så det är nog hugget som stucketAntagligen vet inte vad min herre skulle tycka om sällskap heller. Han e lite kinkig om jag får uppmärksamhet