Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Birgitta har börjats utvecklas väldigt väl. Hon var fin men lite anonym i början. Nu börjar hon få mer uttryck. Väldigt bra höjd och profil. Pappan har väldigt bra höjd, och Lumi är lite svagare där, så jag hoppas att de får behålla höjden och profilenVilken sötchock
Birgitta ser ut att få en härlig profil, gillar hennes huvud skarpt
Vi har fått införa gränskontroll vid vår ytterdörr, så att ingen försöker kidnappa någon bebisAll är min favorit
Saknas de någon dag har de flyttat till Singapore
Varsågod, jag kan dock inte så mycket om hur kroppen och huvudets former ska se ut (snarare ingenting) men alla komplimanger du fått bådar ju gott och är väldigt positivaTack för alla fina ord @Asko. Jag är väldigt glad över den här kullen. Har ju blivit kontaktad av en del utländska uppfödare som fått upp ögonen för dem. När jag förklarat att det är min första kull och att jag bara har en avelshona har de blivit väldigt förvånade. Hoppas på att de fortsätter att utvecklas väl så det blir en fin kull även som vuxna . Det är ju lite feltecknat, men jag prioriterar typen. Det är den som är svårast att få till .
Det är inte dåligt gjort ändå. Det är lite invecklat med allt vitt på ragdolls för den ointresserade .O Squie har finally fattat hur de olika färgerna ser ut på katterna.
Jag ser inte alls Christinas skönhetsfläck de är ju alla lite färgade runt munnen, och jag är väl för van vid min katts tydliga skönhetsfläck som syns på nosen ocksåDet är inte dåligt gjort ändå. Det är lite invecklat med allt vitt på ragdolls för den ointresserade .
@Asko : Prinsen och Désirée är mer eller mindre perfekt tecknade, så där finns inte så mycket att klaga på. Tror dock inte Désirée får någon bläs, utan hon ser mest vit ut för hon inte maskat ut ordentligt än. Christina verkar precis som du säger få lite för liten bläs. Dessutom verkar hon få en "skönhetsfläck" mellan nosen och munnen. Syns nog bara på bilderna om man tänker på det. Margaretha är jag osäker på hur hakan kommer se ut. IRL ser den typ vit ut (den måste vara vit på mitted) men på bilderna ser hon ut som en colorpoint i ansiktet. Men förutom det har hon en "skönhetsfläck" i det vita på ena baktassen. Färgade fläckar på benen kan vara ok, men jag tror inte det är lika poppis med en fläck på tassen (men det är sjukt gulligt). Birgitta till sist verkar få okej teckning. Lite sned bläs, och ojämnt vitt på frambenen (helst vill man att de ska vara helt vita eller jämnt på båda benen). Men hon är lite för söt för att bry sig för mycket om teckningen tror jag .