Marsvinsinhägnad

Zarro

Trådstartare
Funderar på att göra en liten ``lekplats`` för mina marsvin.
Alltså en inhägnad där dom kan vara några timmar varje dag som jag är hemma.
Tycker inte om att ha dom löst just nu eftersom mina katter är lite som höökar på den ena(meningen att dom ska få komma ut sen).
Vad tycker ni skulle passa bra i denna inhägnad?Jag är redo att bygga själv om det inte är för avancerat.

Sv: Marsvinsinhägnad

Mina marsvin ÄLSKAR rör :D Springer som galna fram och tillbaka. Och gömmer sig med i dom :)

Precis som Aston skriver så älskar även mina marsvin rör, och skokartonger som man gör ett par ingångar i är lajbans att klättra på och krypa in i.
Tjockare grenar, kanske någon form av upphängd goidsbit (morot) som man måste stå på två ben för att nå. Jag hade ett marsvin som älskade att leka med igelkottens bilar och bollar, men det är nog inte så vanligt. :p

jag vet inget om marsvion men jag har haft andra gnagare :)

gömma godis eller mat brukar vara poppis, ex gräva ner, gömma bakom saker eller hänga upp mm

Mvh Freddie:bump:

jag vet inget om marsvion men jag har haft andra gnagare :)

gömma godis eller mat brukar vara poppis, ex gräva ner, gömma bakom saker eller hänga upp mm

Mvh Freddie:bump:

Efter labrodorer så är marsvin de mest matfixerade djur jag vet, så gömma mat brukar vara väldigt uppskattat. :D

Butik, stormarknad med stora platsrör. Enkla att bara ta munstycket på duschen och spola igen samt en blomspruta med lite såpa ^^

Liknande trådar

Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Sol
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: Myzan87
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 733
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat