E

Elwis_86

Mina marsvins killar tror jag har börjat bli könsmogna. Dom skriker och har sig mot varandra.. eller så busar dom bara.

när vet man om dom inte går ihop? Biter dom mot varandra då?

Sv: Marsvin

Det de pysslar med nu är troligen bara en bestämning av rangordningen. Så länge de inte biter varandra så det blir sår av det kan de gott gå kvar tillsammans! Mina två tjejer har också lite fighter med jämna mellanrum (oftast i samband med brunst). De gör "utfall" mot varandra för att få den andra att flytta på sig en bit. Sen är det lugnt!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Svartkatt
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: animalasia
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 392
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar