Marsvin med en knöl inne i benet

M

mattann

Hej Mitt marsvin har fått som en liten boll som är 1 cm i diameter. Den sitter inne i högra benet ( i typ knät om man kan säga så ) och jag vet inte vad det är eller vad jag ska göra. HJÄLP!!

Sv: Marsvin med en knöl inne i benet

Ta marsvinet till en veterinär, inte mycket man kan göra själv och omöjligt att säga såhär vad det kan vara.

Sv: Marsvin med en knöl inne i benet

Vad jag inte förstår när det gäller sånt här allvarligt är, VARFÖR fråga det här ?
Ring en veterinär så att du får proffisionell hjälp och kan få en tid för undersökning. Troligtvis behövs de röntgas .

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 195
Senast: Anna-Bella
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka