Märkning på prestige hoppsadel

grandemil

Trådstartare
Finns det någon som vet vad märkningen 2AA står för på en prestige Arezzo? Har googlat men hittar inget.

Finns det någon som vet vad märkningen 2AA står för på en prestige Arezzo? Har googlat men hittar inget.
Det är något med kåpstorleken, jag tror att siffran står för storlek på kåpa och bokstäverna för hur framskuren den är - men jag minns tyvärr inte vad som betydde vad.
Om du mailar generalagenten (Equality Line) så kan de säkert svara på frågan :up:

Det är något med kåpstorleken, jag tror att siffran står för storlek på kåpa och bokstäverna för hur framskuren den är - men jag minns tyvärr inte vad som betydde vad.
Om du mailar generalagenten (Equality Line) så kan de säkert svara på frågan :up:
Tack, det var vad jag misstänker själv. Kollar med Equalityline!

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Aleel
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
441
Senast: Krålus
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka