Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hon "alltid" haft dom är det nog gamla ärr. Är det något nytt, så kanske någon svamp?Någon som Haft en häst med liknande märken?
Har hon "alltid" haft dom är det nog gamla ärr. Är det något nytt, så kanske någon svamp?
Nu ser jag, det är ju en han Jag måste ha kollat utan glasögon förra gången, sorry!Trodde också gamla ärr, tills han helt plötsligt fick mer nya märken utan att ens haft ett sår. Finns det svamp som yttrar sig så?
Ursäkta jag har noll erfarenhet men fick en tanke av ditt svar om hål - ser det inte ut som att den lilla övre är "bara" en äldre version av den undre? För jag håller med om att det ser ut som ett hål på den nedre och tyckte att det såg ut som att det hade varit ett hål på den övre men att den hade läkts mera? Det är ju lite sån där vit/grå torr hud som kan bli lite som skorpor runt läkande sår på den övre tänker jag.Nu ser jag, det är ju en han Jag måste ha kollat utan glasögon förra gången, sorry!
Ang svamp tänker jag att det finns mystiska svampinfektioner som kan sätta sig i huden, och det ser ju lite konstigt ut, så därav min gissning. Den stora bilden ser ju mest ut som gamla ärr. Den lilla övre kan vara allt möjligt, ex insektsbett, skrap, ärr, svamp ect ect och den mystiska undre, ser ut som ett gammalt sår, med ett hål?
Kliat sig mot en buske?Någon som Haft en häst med liknande märken?