Märkesfråga / sadel

fiaskurken

Trådstartare
Har en sadel som jag avgudar, luftstoppad, superskön. :love: Har även träns i samma märke. Problemet är bara att jag inte vet vad det ÄR FÖR MÄRKE :o ;) och skulle vilja köpa fler saker. ( följde med hästen) Om jag ger er en liten ledtråd så kanske NÅGON vet något? Det är ett runt litet märke i rött med en silvebokstav, ett M. (Är jag nästan säker på, nu blev jag osäker :angel: ) Jaja, om någon känner igen detta signalament så kan ni ju hojta :D

Sv: Märkesfråga / sadel

har du nån bild på märket? Finns det ingen metallplatta med sadelmärket (namnet) under stigläderkåpan?

Sv: Märkesfråga / sadel

Kan du inte ta ett kort eller göra en skiss i nåt ritprogram på datorn?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 640
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 798
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 248
Senast: Milosari
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat

Hästrelaterat

Tillbaka