Lovisaleonora
Trådstartare
Jag får den mörka markeringen mellan valen, och kan hamna på vilken som. Varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det blir mörkare för att de överlappar varandra. Vet inte vilken webbläsare Lovisaleonora använder, men jag kör iOS och Chrome på telefonen och fäller jag ut någon kategori blir allt helt mos.Detta är konstigt på flera sätt.
När jag surfar på mobil syns inga mörka markeringar förutom nedanför kugghjulet eller om jag väljer att fälla ut Häst, Allmänt eller Övrigt.
Jag petar på texten och det fungerar som det skall.
På dator gör muspekaren att det man befinner sig över markeras mörkt, men för mig fungerar det som det skall även där.
Är det någon annan som har dessa problem?
Vilken webbläsare, OS använder ni?
Ser det likadant ut om ni laddar om sidan?
Jag tror att det handlar om att jag skrivit dålig kod och eftersom jag inte har råd med någon iPhone så hade jag inte testat på en sådan. iOS är troligen mindre förlåtande gällande dålig kod än vad android, windows och linux är.Jag tror att det blir mörkare för att de överlappar varandra. Vet inte vilken webbläsare Lovisaeleonora använder, men jag kör iOS och Chrome på telefonen och fäller jag ut någon kategori blir allt helt mos.
Visa bifogad fil 63817
För mig ser det okej ut om jag bara fäller ut en i taget, har jag flera utfällda överlappar de varandra igen dock.Jag tror att det handlar om att jag skrivit dålig kod och eftersom jag inte har råd med någon iPhone så hade jag inte testat på en sådan. iOS är troligen mindre förlåtande gällande dålig kod än vad android, windows och linux är.
Jag tror och hoppas att jag rättat min kod och att det fungerar som det skall nu. Tack för hjälpen!
Väldigt konstigt. Apple dator också?Det blir faktiskt värre och värre, nu får jag detta (när jag istället försöker från datorn):
Visa bifogad fil 63834
Japp, iMac. Kommer och går. Stänger jag ner och öppnar upp ny flik kan jag ibland komma runt det. Ibland hamnar jag i samma igen.Väldigt konstigt. Apple dator också?
Är det någon annan som drabbats av detta eller ovanstående problem.
Kan det vara att det är något specifikt för moderatorer?