Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är svårt att inte vara en liten gnutta skadeglad.De har produktionsproblem med nya fabriken. Vet att Ballerinakex har det sagts vara problem med lång tid framöver.
Måhända.Kan det vara ett fall av: närmare Göteborg, mer patriotiskt slut på kexen?
Att det är en större vana att äta just dessa delikatesser ju närmare man är Göteborg.
Vi fick leverans i tisdags på mariekex och de är inte utgångmarkerade eller restade. Så det måste vara lokalt. Vi har visserligen en hel del smårgåsrån också.OK... Göteborgs kex har flyttat från Kungälv till Riga för ett halvår sen. Det kan vi eventuellt leva med... men nu har butiker i min närhet börjat sälja ut mariekexen (guld marie) på flera ställen. Är det till förmån för kex från egna märken i bistra tider, eller är kexen på väg bort! Borde jag börja hamstra? De där kexen är en del av min identitet sen 40 år (ofta ett paket nerknölat i fickan, i bilen, jobbväskan... u name it).
Inga rån inga kex idag heller
Då är dom kanzke på G hit med