Mardrömmar!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

corona

Hur har ni det/hade ni det med mardrömmar under graviditeten??

Jag har vid flera tillfällen drömt att det har stuckit ut hårda/konstiga/kantiga saker ur magen (inte genom huden dock) på mig, som jag har klappat på och varit stolt över; "vilken fin bebismage jag har"


Senaste drömmen var väääldigt lång. Men jag berättar gärna delar ur den.
Bl.a så fick jag två bebisar, en flicka och en pojke.
De såg ut som vanliga bebisar, men jag visste att de var blandingar mellan människa/kanin. det kunde man bl.a se genom att de klättrade omkring överallt (och var omöjliga att hålla reda på), samt att de hade långa framtänder som de bet mig i ansiktet med. Med blodet sipprandes i ansiktet (p.g.a betten) skulle jag börja amma ena barnet och vips så var jag tillbaks på sjukhuset. Jag frågade sköterskan om det gjorde ont att amma och hon sa att det skunde det göra, sen bara gick hon. Vips så var jag hemma igen och barnet skulle börja amma. H*n sög och sög, men ingen mjölk kom det. Så h*n sög hårdare och hårdare och det gjorde så ont. Till slut började mitt blod, från bröstet, rinna ut genom barnets näsa, tjockt och mörkrött.
Dessutom var sambon tvungen att jobba hela tiden och kunde inte hjälpa mig, samtidigt som vi insåg att vi varken hade barnvagn, åkpåsar, bilbarnstolar m.m, så jag var "fast" i lägenheten med dessa "mosterungar" :eek: :crazy:


Jösses. Ibland när man vaknar på morgonen, undrar man ju hur mycket rädsla man går omkring och bär på egentligen, utan att veta om det :crazy:


Hur har/hade ni det mardrömmarna?
 
Sv: Mardrömmar!!

:eek: vilken läskig dröm! När jag har varit gravid har jag bara haft underbara drömmar om att jag är en storbystad,smal puma... (i verkligheten har jag varit finnig och vägt närmare 100kg då:angel: ) nåväl.. i dessa goa drömmar har jag haft sex med flera kända skådisar,de ni;) Så om ni undrar hur nån känd snygging är mellan lakanen så kan jag säkert lämna uppgifter på det! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Gravid - 1år Nu när jag sitter och ammar hela dagarna så surfar jag givetvis en hel del under tiden. Igår så läste jag en så otrolig vacker...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 208
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Nu kommer jag jobba lite längre pass,vilket innebär att jag inte jobbar riktigt lika många dagar som "normalt",kommer jobba ca 6 dagar...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 784
Senast: ylvalill
·
P
Övr. Barn Jag är uppväxt med internet, och har alltid använt det väldigt flitigt, mer än vad jag idag önskar att jag gjort. Jag har nog publicerat...
2
Svar
36
· Visningar
4 321
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år ...efter 7 månader. :crazy: Som någon här kanske kommer ihåg, var det en rätt utdragen historia på totalt 34 timmar. Började med att...
2
Svar
25
· Visningar
2 522
Senast: pernilla_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp