Mår dåligt - vem kan man vända sig till?

Hannissa

Trådstartare
Det här är första gången jag startar en tråd här så ber om ursäkt på förhand om något blir fel...

Grejen är att jag äter antidepressiv medicin, och nu sedan senaste höjningen har jag mått jättedåligt verkligen med massa ångest. Jag känner att jag skulle vilja prata med någon om huruvida jag bör sänka dosen igen eller om det bara är att härda ut, men jag har ingen aning om var jag kan vända mig. Finns det någonstans man kan ringa om man har akuta frågor? Kan 1177 hjälpa till? Förra gången jag försökte få tag på min läkare tog det flera dagar och jag känner att jag inte kan vänta så länge. Är det någon som vet?

Tacksam för svar!
 
Sv: Mår dåligt - vem kan man vända sig till?

Okej, tack så mycket för svaret! Får försöka ringa dem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
1 045
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 094
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 191
Senast: manda
·
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig...
2
Svar
37
· Visningar
6 174
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp