Mappar i Windows XP

Butros

Trådstartare
Går det någonstans i Windows XP att ställa in att man alltid vill ha mappinnehåll visat som "detaljerad lista"?

Jag får ändra i varje mapp för sig.
 
Sv: Mappar i Windows XP

Det där har jag slitit mitt hår för också. Hoppas någon vettig person kan ge en bra förklaring :)
 
Sv: Mappar i Windows XP

Stå i en mapp där ni valt visa som detaljerad lista, sedan går ni upp i "verktygsmenyn" och väljer "Mappalternativ". I den menyn så väljer ni fliken "Visning". Överst där kan man sedan välja att använda det aktuella visningsläget i alla mappar.
 
Sv: Mappar i Windows XP

Fast jag tycker inte att det där funkar. :crazy: Jag tycker den lever sitt eget liv ändå! Men nu för tiden har jag lärt mig att uppskatta även de andra visningslägena vid vissa tillfällen. :)

/Erica
 
Sv: Mappar i Windows XP

Nä, håller med, ibland kan det byta till nått annat helt plötsligt :crazy:. Men man har ju en grund iallafall och det går snabbt att ändra tillbaka enstaka mappar :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp