A
annah0j
Är det någon som ska till Mantorp i helgen (7-8 maj), och tävla fälttävlan? Berätta gärna vad du ska rida för klass också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska också dit den 5-6 maj. Ska debutera i Debutant med min D ponny =)
dd?
Visserligen är det 5-6 maj men okej Jag ska dit med tre ekipage, alla i Debutant. De rider också i lag för Ryttarkamraterna Finspång där jag är lagledare.
Titti Phongphan - Bianca (C-ponny)
Stephanie Brorsson - Jazz (D-ponny)
Jennifer Mikkonen - Brolötens Cinnabar RC 1265 (D-ponny)
Jag ska också rida lätt i Örebro
den bana är jätteskoj att rida men faktiskt hyfsat svår..eller den var de senast jag red den iaf:P
några anra som ska dit?
Hur gick tävlingen då? Cinna var 0,5 straff och Jazz 0,8 straff från placering Men laget blev placerat som 3:a så vi är lite glada. Och de var nolla på hinder i terrängen allihopa så Cinna ska gå Lätt i Örebro 3 juni
Tävlingen gick helt okej. Dressyren gick sådär, men jag tyckte att jag domaren dömde "snällt", så det var jag glad över. I hoppningen fick vi ett slarvigt pet som var väldigt förargligt, men det är sånt som händer. Terrängen kändes kalas, men jag red lite för fort. Skoj var det i alla fall! Vi alla är fälttävlans-nördar!