Och det är definitivt inte kvinnors ansvar att lösa. De tar ju redan allt ansvar i den här frågan.Precis. Så länge forskning står still på alternativ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är definitivt inte kvinnors ansvar att lösa. De tar ju redan allt ansvar i den här frågan.Precis. Så länge forskning står still på alternativ...
Faktiskt jättesvårt att förstå. Vore jag snubbe skulle jag aldrig lägga gummit ifrån mig tror jag.
Med handen på hjärtat ? Är det så svårt att förstå ?
Om männen inte ta ansvar vem ska då göra det ?Och det är definitivt inte kvinnors ansvar att lösa. De tar ju redan allt ansvar i den här frågan.
Man lägger sin fulla tillit på kvinnan för att alternativet är skönare/intimare utan ?
Jaha, så mäns känsla och lust ska vara överordnad kvinnans?! För sjutton, väx upp!
Det är såklart olika för individen som vill men inte kan och de som helt enkelt inte vill. Men för den inblandade parten borde resultatet bli detsamma, mindre eller ingen sex (för ja, man kan ha sex även vid impotens).Absolut.
Samtidigt som jag kan se en skillnad mellan nedsatt lust (kanske inte vill så ofta, kanske behöver mer "igångsättning" för att uttrycka mig klumpigt) jämfört med oförmåga som vid impotens.
Då fortsätter det väl som idag.Om männen inte ta ansvar vem ska då göra det ?
Absolut.
Samtidigt som jag kan se en skillnad mellan nedsatt lust (kanske inte vill så ofta, kanske behöver mer "igångsättning" för att uttrycka mig klumpigt) jämfört med oförmåga som vid impotens.
Som jag skrivit i ett tidigare inlägg: det bästa vore ju om man kunde "förstöra" spermierna under tillverkningen.
Det finns kvinnor som inte gillar kondomer också ?
Ja, och mitt ex var överens om att det var bättre utan...Träffat på många sådana? Ingen av mina kvinnliga kompisar har något problem med kondom (och ja, vi diskuterar sex ganska ingående... så jag tvivlar inte på att det stämmer).
Ja, och mitt ex var överens om att det var bättre utan...
Det finns redan p-piller för män, men dessa bedöms ha så stora biverkningar (dvs typ samma som p-piller för kvinnor) att dessa har blivit stoppade eftersom läkemedelsbolagen anser (med största sannolikhet mha testgrupper) att det inte finns en marknad och lönsamhet. Så nej, många män välkomnar inte p-piller för män som alternativ eftersom det innebär biverkningar.Då är ju följdfrågan varför det inte finns nåt vinstsyfte ??
Jag tror många män skulle vara glad om det fanns alternativ till kondomen...
Läkemedelsbolagen skulle säkerligen tjäna bra på det.
Träffat på många sådana? Ingen av mina kvinnliga kompisar har något problem med kondom (och ja, vi diskuterar sex ganska ingående... så jag tvivlar inte på att det stämmer).
Fler än 30+ . Då jag har läst om många som skrivit det också .Så, ditt urval är en person? Mitt är 30+...
Jag tycker inte alls om kondom - latex eller inte får jag känslan av att halka på ett gymnastikgolv, men jag skulle aldrig i mitt liv lita på att en kille vore steriliserad till exempel. Finns inte, händer inte.
Det är ju inte bara känseln som påverkar. Det innebär ju ett avbrott också som inte är så upphetsande. Om det inte är en del av förspelet...Jag antar att din ovilja inte gör att du väljer bort den vid ons?
Personligen har jag aldrig märkt någon större skillnad... förutom att man måste komma ihåg att ha med sig
Fler än 30+ . Då jag har läst om många som skrivit det också .