H
hursomhelst
hejsan igen..
jag hoppas på en bra disskution och inte ifrågasättning på varför man undrar. Frågar man ingenting får man ingenting veta!
Fråga ett. (utgå ifrån att det är såhär)
Jag har en bröstsele, en vanlig skitsele och vill göra det bästa av situationen och inte kasta deni närmaste soptunna!
Jag vill dra en rockard med bilhjul med denna.
Jag köper till baksele och svetsar dit en svängel på rockarden.
MEN hur "högt" på rockarden ska svängeln vara placerad?
NU kommer den svåra biten.
Jag vill kunna dra samma rockard med en Shettis med loksele!
Vart "gör" man av skacklarna då på (skit) bröst sele resp loksele?
om man nu ska dra med draglinor?!
Vart fäster man draglinorna i (skit)bröstsele resp loksele?
Problemet med rockaren om jag vill dra den med shettis och loksele är ju att få draglinjen rak, för då måste jag ju ha svängeln så lågt ner eller?
(sen vet jag ju inte hur man lägger in biler heller, så jag kunde visa några katastrofala bilder på hur det ser ut i dagsläget)
Inga elaka eller dumma svar, utan detta är problemlösning.
jag hoppas att det finns nån vänlig själ där ute som vill ägna sig åt problemlösning och INTE skitkastning!
(för jag lovar, det är många (troligtvis majoriteten av hobbykörarna) med mig som sitter ute i skogarna med en gammalmodig körutrustning tung rockard+ skitsele.)
jag hoppas på en bra disskution och inte ifrågasättning på varför man undrar. Frågar man ingenting får man ingenting veta!
Fråga ett. (utgå ifrån att det är såhär)
Jag har en bröstsele, en vanlig skitsele och vill göra det bästa av situationen och inte kasta deni närmaste soptunna!
Jag vill dra en rockard med bilhjul med denna.
Jag köper till baksele och svetsar dit en svängel på rockarden.
MEN hur "högt" på rockarden ska svängeln vara placerad?
NU kommer den svåra biten.
Jag vill kunna dra samma rockard med en Shettis med loksele!
Vart "gör" man av skacklarna då på (skit) bröst sele resp loksele?
om man nu ska dra med draglinor?!
Vart fäster man draglinorna i (skit)bröstsele resp loksele?
Problemet med rockaren om jag vill dra den med shettis och loksele är ju att få draglinjen rak, för då måste jag ju ha svängeln så lågt ner eller?
(sen vet jag ju inte hur man lägger in biler heller, så jag kunde visa några katastrofala bilder på hur det ser ut i dagsläget)
Inga elaka eller dumma svar, utan detta är problemlösning.
jag hoppas att det finns nån vänlig själ där ute som vill ägna sig åt problemlösning och INTE skitkastning!
(för jag lovar, det är många (troligtvis majoriteten av hobbykörarna) med mig som sitter ute i skogarna med en gammalmodig körutrustning tung rockard+ skitsele.)