Måne 11 dagar

Gnist

Trådstartare
Väger nu 542 g :eek: Rena monstret alltså :angel:

Mane_3_2.jpg


Mane_6_2.jpg


Mane_8_2.jpg


Mane_2.jpg


Mane_och_Scott_2.jpg


Mane_5_2.jpg


Nu väntar jag bara på att den lille sötingen ska öppna ögonen, vilket borde bli vilken dag som helst nu :cool:
 
Sv: Måne 11 dagar

nää va sööt ^^
å ännu sötare när han öppnar ögonen :love: Då får du INTE lägga in nå bilder!!
Man blir ju galen! :p vill ju ha valp nu på en gånd ;)
 
Sv: Måne 11 dagar

Riktig söttnos. Blivande arbetshund på gården?
 
Sv: Måne 11 dagar

Nix.. Han ska flytta till Finland och terrierna är inte mycket till arbetshundar i vilket fall :p
 
Sv: Måne 11 dagar

Jo, det är Scott, som var fram och kollade vad det var för en liten pryl, som sprattlade omkring på golvet :D

Ge valpen några veckor till, så skuttar han glatt omking här över golvet :bump:
 
Sv: Måne 11 dagar

Precis, är ganska :angel: säker på att arbetet med att gosa i soffan klarar de av utmärkt :D

Moppen klarar förutom att gosa med matte även av att brottas med katten:p :p de rullar runt som ........ Sen så är hon kapabel till arbete på agilitybana, har provat lite och kurs ska gås nu i vår :bump: :bump: :bump: Även vakta medisen på ridturer går ju bra :D
 
Sv: Måne 11 dagar

Defenitivt.
Gulligt att dom busar, det gjorde våran vallhund med våran katt på den tiden dom levde tänk dig en normal stor (dock en small vallhundsras inte dom där som ser ut som får enligt vargens öga) brottandes med en liten bonkatt. Det e så bedårande sött :love:
 
Sv: Måne 11 dagar

Det fullständiga namnet är Åbackens By the Light of the Moon..
Och då blev det att vi kallar honom för Måne :)
 
Sv: Måne 11 dagar

Det är roligt när man ser att de har utbyte av varandra, det är dock bara 1 kilos viktskillnad till vovvans fördel.
 
Sv: Måne 11 dagar

Jo jag vet, mamma å pappa har bilder på när våra höll på :cry:

Så lite, ja det var ju inte så stort det inte :)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 774
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 521
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp