Mandela effekten

Mirre

Trådstartare
Jag är förvirrad.
Pikachu har aldrig haft en svart svanstipp, Monopolfiguren har aldrig haft en monokel och Fruit of the loom loggan har aldrig haft ett horn bakom frukten.
Har ni några fler exempel på saker som man minns har varit på ett sätt dom det aldrig har varit?

Jag är förvirrad.
Pikachu har aldrig haft en svart svanstipp, Monopolfiguren har aldrig haft en monokel och Fruit of the loom loggan har aldrig haft ett horn bakom frukten.
Har ni några fler exempel på saker som man minns har varit på ett sätt dom det aldrig har varit?
Mark Levengood har aldrig varit julvärd innan.🤯

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 034
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 171
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Har ni hört talas om mandela effect? När en grupp människor minns en händelse, en sak, ett konstnär eller logga, eller en person på ett...
2
Svar
24
· Visningar
3 066
Senast: julgrisen
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 205
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar