Å då tar vi ett exempel på vad kvinnor är bättre på än män utöver graviditet och amning.Jag förstår faktiskt inte problemet. Män är bättre på vissa saker. Kvinnor på andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å då tar vi ett exempel på vad kvinnor är bättre på än män utöver graviditet och amning.Jag förstår faktiskt inte problemet. Män är bättre på vissa saker. Kvinnor på andra.
Att hålla många bollar i luften, att planera, att hålla fokus mm mmÅ då tar vi ett exempel på vad kvinnor är bättre på än män utöver graviditet och amning.
Nej.Att hålla många bollar i luften, att planera, att hålla fokus mm mm
Gammal myt. Som Ullo skrev. Handlar om träning.Att hålla många bollar i luften, att planera, att hålla fokus mm mm
Att hålla många bollar i luften, att planera, att hålla fokus mm mm
Det är faktiskt synd om män som förväntas vara inkompetenta på övergripande ansvar från det de föds.Jag är storasyster och kan därför det där. Jag förväntades ju vara en minimamma åt både syskon och yngre kusiner.
Hade jag varit storebror hade jag inte förväntats ta det extra ansvaret och hade då heller inte utvecklat den kompetensen.
Jag tror faktiskt du har rätt. Sedan gör vi sambo som och super ner oss och tycker att hela världen är emot oss och ingen bryr sigDet är faktiskt synd om män som förväntas vara inkompetenta på övergripande ansvar från det de föds.
De tränas till att bli experter på en sak. Om den enda saken inte funkar att försörja sig på, vad händer då? Blir det möjligen en evig känsla av misslyckande och en svag självkänsla?
Gokart-karriären är ju t ex inte speciellt lukrativ. Fotbollsproffs kan heller inte alla bli.
Du beskriver att kvinnor skulle vara bättre chefer och projektledare än män.Att hålla många bollar i luften, att planera, att hålla fokus mm mm
De är bättre på att orsaka trafikolyckor och dö av dem också.Män är bättre på att misshandla och våldta. Det syns i all statistik. Och det är inte lite skillnad heller!
Tex det episodiska minnetÅ då tar vi ett exempel på vad kvinnor är bättre på än män utöver graviditet och amning.
Men det var ju inte så enligt @ullo. Vem är det som har felDu beskriver att kvinnor skulle vara bättre chefer och projektledare än män.
Vilket jag alltid har misstänkt.
Kvinnor bör alltså bli chefer och projektledare.
Inga muskler krävs men planering, många bollar i luften, ett bra fokus och omsorg om gruppmedlemmarna.
Män vill inte att kvinnor överglänser dem.Rent generellt vill kvinnor ha män som är roliga medan männen vill ha en kvinna som skrattar åt deras skämt.
Ingen. Och båda.Men det var ju inte så enligt @ullo. Vem är det som har fel
Jag har alltid rätt, så till den milda grad att jag de första kanske 8 åren på Bukefalos ansågs vara man.Men det var ju inte så enligt @ullo. Vem är det som har fel
Det där accepterar jag inte. Skulle aldrig godkännas i en doktorsavhandling eller en veteskaplig artikel. Nu får ni bestämma er vem som har felIngen. Och båda.
Jag har alltid rätt, så till den milda grad att jag de första kanske 8 åren på Bukefalos ansågs vara man.
När jag blev anklagad för att vara en snuskgubbe som jagade småflickor på ett hästforum så var jag tvungen att avslöja min könstillhörighet för att inte bli bannad för en livstid.
De på forumet som kände mig irl fick dessutom försäkra att jag inte var ett troll.
Det var tider det. Jag har varit här i 18 år nu.
Ingen av oss har fel.Det där accepterar jag inte. Skulle aldrig godkännas i en doktorsavhandling eller en veteskaplig artikel. Nu får ni bestämma er vem som har fel
Men gud vilka fördomar Buke hade. Man kan mycket väl vara snuskkvinna och jaga småflickor på ett hästforumJag har alltid rätt, så till den milda grad att jag de första kanske 8 åren på Bukefalos ansågs vara man.
När jag blev anklagad för att vara en snuskgubbe som jagade småflickor på ett hästforum så var jag tvungen att avslöja min könstillhörighet för att inte bli bannad för en livstid.
De på forumet som kände mig irl fick dessutom försäkra att jag inte var ett troll.
Det var tider det. Jag har varit här i 18 år nu.
Nej.
Det är sånt som Föräldrar är bättre på. Tidigare var kvinnor Förälder och männen pappa. Nu när båda könen tar Föräldraansvaret så har det visat sig att män är precis lika bra på det du ovan nämnde.