mammas lilla prins

Caress

Trådstartare
idag ringer telefonen. det är min fd styvpappa. han sitter på djursjukhuset med min katt.
han har svårt att andas säger han, det finns inget att göra.
min älskade kurre, mitt allt:cry: har troligtvis fått en tumör eller en kraftig infektion i lungorna.att söva å rönka å behandla hade han bara blivit sämre av. han blev 20 år.
han var inte rädd, han gosade med mig in i det sista innan han fick somna in.
jag som trodde att han alltid skulle vara med mig. vem ska nu möta mig, trösta mig, sova med mig.....
min älskade katt är nu med sin bror smirre å min mamma.
sov så gott nu mammas lilla prins.
kommer alltid att älska dig kurre.

Sv: mammas lilla prins

Beklagar sorgen. :(
Ni fick iaf 20 bra år tillsammans och du har gett honom ett bra liv!

tack ska ni ha.
tur att man jobbar idag så man inte tänker så mycket. det känns så konstigt.....

Beklagar sorgen. Det är alltid jobbigt att ta farväl av en kär vän.

Uppe i katthimlen kommer han inte att han ont, eller svårt att andas med.

*tröstkram*

tack ska du ha.
de e sant han har det bra nu men det är så svårt att acceptera att han är borta, att inte få kela å pussa på han mera.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 811
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 314
Senast: LevelSkin
·
Katthälsa Min treåriga älskling Lotus har sedan 18 dagar tillbaka inte varit sig själv. Vi har varit till Djursjukhuset två gånger och samtalat...
Svar
9
· Visningar
3 252
Senast: Marty
·
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 280
Senast: Maddix24
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar