Mammahjärtat blöder....

Sv: Mammahjärtat blöder....

Ja, antagligen är det just hans kompisar som hjälper honom mer just nu, men som sagt vi har pratat lite idag och det känns ganska bra att han ändå ville byta några ord, så jag vet att han ändå är hysat okej :)
 
Sv: Mammahjärtat blöder....

Äh, kramar man honom så tar han sig bara loss, det har han gjort sedan han var liten.... Klapp på foten, ryggmassage, och sånt, det går hem! Så det fick bli det lilla.

Han var vid ganska gott mod ieftermiddags, så det värsta kanske ger sig hyfsat fort hoppas jag!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 502
Senast: solrose00
·
Övr. Barn Nytt nick osv. Ja ni fattar... Jag behöver hjälp med att reda i dessa tankar med andra. Jag är bonusförälder åt två härliga ungar, den...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 124
Senast: Nicknytt
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 600
Senast: Fraegd
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 613
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp